שאלות נפוצות

שיטת ההזמנה במארזים מפשטת עבורינו את הלוגיסטיקה הכרוכה בייצור, באריזה ובמשלוח, ומאפשרת לנו להציע לכם את המוצרים במחיר ידידותי ושווה לכל נפש. בנוסף, הזמנת מארז בן 6 ארוחות נותנת לכם ראש שקט ומאפשרת לכם לבנות לעצמכם תפריט שבועי אישי, בקלי קלות.

יצאנו לדרך במטרה לתת לצרכנים פיתרון איכותי ונוח לכל השבוע. מחקרים מראים כי בממוצע לפחות פעם בשבוע לא אוכלים ארוחה עיקרית בבית ומכאן התאמנו ל 6 ארוחות. בנוסף, כתפיסת עולם אנו מעודדים אכילה מגוונת כך שגיוון התפריט השבועי, בארוחה חמה אחת שאינה שלנו, מומלץ לשבירת השיגרה ואף מועיל.
אנו מעודדים גם את חווית האכילה בחברותא ואת זמן האיכות סביב השולחן בחברה נעימה (ארוחה משפחתית, ארוחת שבת, ארוחה עם חברים וכו׳) ואם האוכל בארוחה הוכן בהתאמה לצרכיכם, נעים יותר לאכול את מה שכולם אוכלים ולאו דווקא את המנה היעודית שלכם. חוץ מזה באמת שניסינו להתאפק אבל לא ממש הצלחנו.. אז למה 6? כדי שלא ישאלו אותנו ״למה 7 ?״

לאוכלוסיות בעלות רגישויות ואלרגיות למזון (אל תשכחו לבדוק את רשימת האלרגנים באתר ועל גבי האריזה) לרגישים לגלוטן ולחולי  צליאק. לילדים, לצעירים ולבוגרים. לספורטאים ולשוחרי בריאות המעונינים להפחית בצריכת הגלוטן. לסטודנטים, תלמידים ואנשים עסוקים בעבודה. גם צמחונים וטבעונים ימצאו  אצלנו בתפריט מנות יעודיות ותכלס׳, לכל מי שמעונין ליהנות  מארוחה ביתית מוכנה, בבית, בעבודה או בלימודים.

אנחנו פועלים תחת התקנים המחמירים ביותר ובפיקוח הדוק של משרד הבריאות, המנות היעודיות ללא גלוטן וללא אלרגנים מיוצרות בתנאים סטריליים וחייבות להישמר בהקפאה, עד לשימוש בהן.  כל עוד המנות המיוחדות ברשותינו הן מפוקחות, הן באחסנה והן בשינוע, ברגע שהמנות  יצאו  מרשותינו הן אינן מפוקחות ואיננו יכולים להיות אחראים למצבן. בדיוק ולהבדיל אלף הבדלות כמו במקרה של תרופות שאי אפשר להחזירן לבית המרקחת, גם במקרה שלא פתחנו את האריזה בבית.

אנחנו מנהלים מערך שירות לקוחות ידידותי ומנוסה, כל הפניות נענות ומטופלות, אנחנו מכירים בטעויות ומתקנים תקלות ואף מפצים כשצריך, פשוט ללא קבלת מנה שיצאה מרשותינו בחזרה (ראה שאלה קודמת).

אנחנו פועלים תחת התקנים המחמירים ביותר ובפיקוח הדוק של משרד הבריאות, המנות היעודיות ללא גלוטן וללא אלרגנים מיוצרות בתנאים סטריליים וחייבות להישמר בהקפאה, עד לשימוש בהן. כל עוד המנות המיוחדות ברשותנו הן מפוקחות, הן באחסנה והן בשינוע, ולכן איננו יכולים להשאיר למשל את ההזמנה ליד הדלת אלא חייבים לוודא קבלה פיזית של ההזמנה, בתוספת ההמלצה להעביר מיד אל המקפיא.

בתום הבישול עוברות המנות המיוחדות צינון מבוקר במקררים יעודיים, הן נארזות בקירור ומשם מאוחסנות בהקפאה מבוקרת במקפיאים יעודיים. במהלך בניית ההזמנות נארזות המנות (6) במארז תרמי מיוחד, בלוויית יחידת צינון מג׳ל קפוא. המארזים המרכיבים את המשלוח מונחים בעצמם אחר כבוד בתוך צידנית (תרמופורט) ייעודית ועליהם מונחת שמיכת ג׳ל קפוא, להבטחת הטמפרטורה. או אז משונעות ההזמנות ברכבי קירור מאושרים להובלת מזון בידי משרד הבריאות. וזו כל התורה על רגל אחת.

כשאנו מפשירים מזון קפוא אנו מעונינים הן בהפשרה אחידה והן ובהפחתת הסיכוי להתפתחות בקטריות, חיידקים  וכו׳ במזון, למינימום האפשרי. ההפשרה ׳על השיש במטבח׳ הנה מעשה הפשרה בטמפרטורת החדר, כידוע לנו טמפרטורת החדר בישראל עשויה להיות מאד גבוהה, וכך מתאפשרת למעשה התפתחות חיידקים ובקטריות במזון במהלך ההפשרה. בהפשרה במקרר לעומת זאת אנו נהנים מטמפרטורה נמוכה ומבוקרת, כך למעשה אנו נמנעים מסיכוני התפתחות מזיקים במזון כמו גם מבטיחים הפשרה אחידה של כל מנת האוכל.

החימום במיקרוגל או בתנור בטוח רק במקרה של שימוש בכלים יעודיים, מאושרים ומתוקננים. החמגשית של ספיישליס׳ הנה חמגשית תרמית יעודית לאריזה ולחימום מזון, הבנויה מפלסטיק מיוחד, ללא BPA ופתלאתים. בלבד שתקפידו על הוראות השימוש המצויות בגב המארז. לנוחותכם תוכלו לעיין בכל אישורי הפלסטיקה של היצרן במדור אישורים ורישויים, שבאתר.

לקוחות יקרים

כרגע אין משלוחים ולא ניתן להזמין באתר. נחדש את הפעילות בהקדם.

שנה טובה ומבורכת!

דילוג לתוכן